vrijdag 29 april 2011

Scriptie: De Geestelijke Wereld.

Mijn scriptie is bijna af! De "final touch" wordt nu uitgevoerd.
De begeleider van mijn scriptie leest het nog een keer helemaal door zodat alles klopt!

De titel van mijn scriptie: "De Geestelijke Wereld", met als ondertitel: Het onzichtbare wordt zichtbaar!
Het is geschreven voor mensen die niets of weinig weten over de geestelijke wereld.
Ook voor mensen die er meer over willen weten.
Met uitgebreide beschrijvingen van God, engelen, satan, demonen tot Geestelijke strijd, gaven van de geest, bevrijding, bolwerken, structuur, lijsten en ga zo maar door is deze scriptie helemaal compleet met zijn 160 pagina's.

De uiteindelijke scriptie zal mooi worden gedrukt in een mapje (de voorkant en achterkant in kleur).
Het zal (misschien) ook worden uitgegeven in een boek vorm (A5 format, gebonden).

Bekijk hier de trailer van hoofdstuk 4 uit mijn scriptie:
http://www.youtube.com/watch?v=ZTWFqbiGur4



Hieronder wat plaatjes van mijn scriptie.




2 opmerkingen: