zaterdag 11 september 2010

Scriptie

Hier ben ik weer met een berichtje!

De week zit er weer op, en het is weekend! Ik heb al best veel informatie gekregen deze week in wat we gaan doen dit komend jaar. Donderdag hadden we les gekregen in het maken van een Scriptie. Iedere student heeft een onderwerp (mijn onderwerp gaat over de Geestelijke wereld), en van dit onderwerp moet je een Scriptie maken. Een Scriptie werkt als volgt: je stelt je zelf een grote vraag,  en vanuit deze vraag schrijf je je hele Scriptie. Bijvoorbeeld een vraag: Hoe maak ik de onzichtbare wereld, zichtbaar aan mensen? En vanuit deze vraag ga je dan steeds dieper en dieper, en stel je ook nog eens deelvragen (kleinere vragen die de grote vraag beantwoord.)

Het kan ingewikkeld klinken, maar dat is het niet, het is heel leuk! Ik heb er zin in om me te verdiepen in het onderwerp!

Ook is er een opdracht dat we een getuigenis boekje moeten maken (mijn levensverhaal, voor mijn bekering), en laat ik die is in de zomervakantie al gemaakt hebben, wat een toeval! (deze opdracht wordt in een mooi boekje uitgegeven!)

Ik voel me heel goed, en bedankt voor jullie steun en gebed! Meer informatie volgt snel!!

Zegen en groet, Robin van Engelenhoven.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten