maandag 6 september 2010

Eerste dag!

De eerste dag is voorbij! Vandaag kwam ik om 11:00 uur aan in Den Helder. Om 12:00 gingen we lekker eten met elkaar, met de gehele klas 2! Dat zijn in totaal 12 studenten.

We kregen te horen wat we deze week gingen doen, we gaan de introductieweek voorbereiden voor de 1e klas. Hier kan ik niet teveel prijs over geven, want dat is natuurlijk een verrassing voor de 1e jaars, dus daarover meer volgende week!

Vandaag heb ik een gesprek gehad met de leiding van De Katapult, en ik kreeg te horen wat ik dit jaar allemaal mag gaan doen! Het 2e jaar is een verdiepings jaar, en ik ga me verdiepen in de Geestelijke strijd. Hierover krijg ik een paar boeken voor aangewezen, en als project ga ik een CD maken voor kinderen.

Op deze CD komen 5 liedjes te staan, die over de Geestelijke strijd gaan, met daarbij 5 lessen over de Geestelijke strijd bij de CD in. Dit is te gebruiken voor bijv. de zondagsschool in de kerk!

Ik ben er heel enthousiast over, en ben benieuwd wat voor mooie dingen er allemaal gaan gebeuren!

Meer informatie volgt snel!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten