zaterdag 20 november 2010

Kanjerclub

De Kanjerclub is begonnen! Elke woensdag middag in de visbuurt verzorgen we een programma voor kinderen van 4 tot 12 jaar oud. De doelgroep was afgelopen woensdag anders dan verwacht, we gaan daarom het programma een totaal nieuwe wending geven. We gaan dus niet voorgekouwen programma's geven, maar hele nieuwe programma's voor de kinderen!

Verder ben ik druk bezig aan mijn CD voor kinderen, het eerste nummer is af! De 3 Hemelen heet het liedje. Dit liedje zal te beluisteren zijn op mijn aankomende album: Heavenly Realms (waar ook We are at War op zal staan) als bonus track. Heavenly Realms is niet de CD voor kinderen, maar voor oudere mensen. Het gaat over de Hemelse gewesten, zoals de engelse titel het al zegt. Deze CD zal ik gaan verkopen bij de 10 daagse Bidden en Vasten.

Binnenkort komt ook mijn getuigenis boekje uit! Dit boekje wil ik graag uitgeven, als u mij daarbij wilt helpen mag u mij mailen: robinvane.katapult@gmail.com

Elke maandagavond van 20:00 tot dinsdagochtend 7:00 bidden we non-stop. Met tweetallen lossen we elkaar af. We beginnen om 20:00 uur met elkaar, de hele groep en elk koppel bid (vanaf 22:00) ander halfuur! We krijgen openbaringen van God, woorden van kennis, advies, plannen, beelden, prachtige dingen gebeuren er als we in de avond gaan bidden! Vorige week was ik aan het bidden met Yosef en we hadden precies dezelfde beelden gekregen van God, het klopte precies! Dat was heel bemoedigend.

Tot snel!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten