zaterdag 27 november 2010

De realiteit van het bovennatuurlijke

Twee korte gebeurtenissen over de realiteit van het bovennatuurlijke.
Deze gebeurde op twee maandagen. tijdens onze avond bidstonden. (met z'n tweeën)
De eerste gebeurtenis gebeurde rond 4:00-5:00 's nachts. (tijdens aanbidding)
De tweede gebeurtenis gebeurde rond 0:00-0:30 's nachts. (tijdens aanbidding)
Samen met Yosef hebben we dit beleefd

Eerste gebeurtenis:
Yosef en ik waren in aanbidding en God openbaarde aan Yosef een woord: slapeloosheid (veel mensen op school konden niet slapen). Hij sprak de macht van slapeloosheid aan en stuurde het weg in Jezus Naam. Toen stopte Yosef met gitaar spelen en we hoorde het allebei. Herrie op de gang waar de mensen sliepen, iets bonkte tegen de muur en rendde zo snel als het kon weg. Yosef kreeg een beeld, hij zag iets weglopen met koffers. Het was de macht die wegliep uit het gebouw. Mensen die niet konden slapen hadden het ook gehoord, iemand anders hoorde het ook op het dak. Zo zien we dat het bovennatuurlijke realiteit is, dat we autoriteit hebben gekregen om boze machten te verjagen.

Tweede gebeurtenis:
Yosef en ik waren in profetische aanbidding. Plotseling hoorde we meerdere stemmen meezingen, ik deed mijn ogen open en keek om me heen, er was niemand anders, alleen Yosef ik en de gitaar! Het was heel mooi en ik kreeg kippevel. Ik deed mijn ogen weer dicht en ging weer zingen, er werd een enorme kracht aan bijgezet door de stemmen die meezongen. Het waren engelen!

Zo beleef ik nog veel meer op De Katapult, dit zijn twee gebeurtenissen. Het is geweldig om deze dingen mee te maken en te weten dat Jezus in ons, sterker dan de duivel is. Halleluja!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten