woensdag 6 oktober 2010

Lekker bezig!

Hallo allemaal!

Ik ben lekker bezig aan mijn zelfstudie. Een aantal boeken zijn al binnen, dus ik kan goed beginnen met lezen! De komende tijd zal ik veel bezig zijn om de liedjes te schrijven die op de CD komen. Ook ben ik druk bezig met mijn getuigenis boekje, het is allemaal heel leuk om te doen! Ook benieuwd wat iedereen er van gaat vinden.

Het is hier ook heel gezellig met de 1e en 2e jaars studenten! We hadden gister gekke-haren dag, iedereen had hele gekke haren! Ik zelf had mijn haar naar achter gedaan en op slot gedaan met 4 strikjes... tsja... Vandaag was het complimenten dag, lekker complimentjes krijgen en geven! :)

We gaan ook een evangelisatie actie doen in een wijk in Den Helder. Dat wordt fantastisch! Er bestaat haast geen geestelijk leven meer in dat deel van Den Helder. Daar gaan wij verandering in brengen door Jezus te brengen!

Door middel van leuke acties gaan we de buurt bereiken. Morgen gaan we een gebedswandeling houden, om de buurt te verkennen en te bidden wat de buurt allemaal vasthoudt! Graag ook uw gebed hiervoor.

Bedankt voor alle steun en tot snel!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten