donderdag 23 september 2010

Zelfstudie

De eerste officiele week is voorbij! Wat een drukke week was dit. Het was de eerste week dat we echt begonnen met de zelfstudie, en de lessen. Het was heel leerzaam, en heb weer wat meer kennis opgenomen! We hebben vandaag les gehad over Leiderschap, van Herman.

Een goede les was het zeker, en we kregen s'middags les van Ben, over het fundament in je leven. Welk huis bouw je voor jezelf? En op wat voor een fundament? Het ging best diep, een huis heeft een fundament, en daaronder zitten pijlers. Deze pijlers zorgen ervoor dat het huis op rots wordt gebouwt. Vooral in het westen, met de wolkekrabbers zien we dit. Er zijn 6 pijlers, waarvan elke pijler een betekenis heeft, geestelijk.

Woensdag was de eerste dag dat we zelfstudie gingen doen. Compleet de hele dag geen lessen of wat, alleen maar boeken lezen en aan mijn Scriptie gewerkt! Het ging best goed, en ben al best ver met mijn opdrachten!

Ik heb ook een liedje geschreven, die gaat over dat we niet tegen mensen vechten, maar tegen onzichtbare wezens (Ef 6:12). Positieve reacties kreeg ik van de mensen om me heen, en dat heeft me heel erg bemoedigd. Vooral omdat ik dit jaar een complete CD moet gaan maken!

Bedankt voor het lezen en bijhouden van mijn Blog! Als u vragen heeft kunt u mij mailen:
robinvane.katapult@gmail.com

Zegen en groetjes.

Robin van Engelenhoven

Geen opmerkingen:

Een reactie posten